دوره آموزش سئو و به همراه 5 نکته در مورد آموزش سئو که می توانید امروز استفاده کنید

Wiki Article

ممنونم میشوم سایت بنده رو یه آنالیزی بفرمایید و پیشنهادی داشتید برای بهبود وضعیت سئوی سایتم مطرح بفرمایید.

حتما شوخیتون گرفته ؟ فکر میکنید قراره اینجا براتون لیست کنم در مورد چی قراره حرف بزنیم ! خلاصتون کنم , ... از شیر مرغ تا جون آدمیزاد و حتی بیشتر در حوزه سئو که تمامش شامل علم تجربی به همراه اطلاعات مستند و موثق بهتون منتقل میشه و اینکه واقعا به دلیل گستردگی مطالب نمیشه در مورد تمام جزئیات صحبت کرد ولی یه سیستمی هست که تمام سطوح رو درگیر خودش میکنه چه مبتدی باشید تو سئو و چه متخصص !

الگوریتم‌های گوگل همان قوانین گوگل هستند که به رتبه‌بندی سایت‌ها کمک می‌کنند! مهم‌ترین مسئله‌ای که الگوریتم‌های سئو دارند، این است که همیشه در حال تغییر هستند. تغییر الگوریتم‌های گوگل می‌تواند رتبه سایت شما را کاهش یا حتی افزایش دهد.

تا اینکه به سایت شما برخوردم. فوق العاده بود. منظم، دقیق، کاربردی، عملیاتی، قابل فهم و بی نیاز کننده از هزار مقاله دیگر در مورد سئو در نت

گوگل فعلاً مشکلی با این مورد نداره. اما برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید، در کنار انتشار ویدئو، محتوای متنی هم تولید کنید. برای نمونه می‌تونید ویدئوهای نوین رو ببینید.

گوگل سرچ کنسول: دریافت اطلاعات اجمالی دربارۀ عملکرد سایت

پس به هیچ عنوان از روش‌های خلاف و کلاه سیاه که در همین مقاله راجب آن به شما توضیح داده‌ایم استفاده نکنید.

اگر هنوز وب سایت ندارید می توانید در دوره آموزش جامع سئو شرکت کنید و به شرکت کنندگان دوره جامع سئو بپیوندید.

توجه: تحقیق کلمات کلیدی به منظور جذب بازدیدکننده برای سایت انجام نمی‌شود، بلکه هدف از آن، جذب آن دسته بازدیدکنندگانی است که محتوای سایت شما برایشان سودمند بوده و دقیقاً به دنبال محتوا یا محصول شما هستند.

چه چیزی بخونم؟ با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید. موضوع مقاله

( Seo (Search engine marketing) is the entire process of expanding the standard and amount of Web-site targeted visitors by growing visibility of a web site or even a Website to people of an online online search engine. )

توصیه میکنم برای آشنایی بیشتر با بهینه سازی کلمات کلیدی در محتوا، مقالۀ «چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟» را بخوانید.

پس یادتان باشد: هنگام تولید محتوا یا طراحی سایت حتماً کاربران را در نظر بگیرید و ظاهر و محتوای سایت را طوری پیاده کنید که به درد کاربران بخورد و آن‌ها را در صفحۀ شما نگه دارد.

ورود کاربر به سایت اولین هدف و تبدیل بازدیدکننده به مشتری مهم‌ترین دستاورد ما خواهد بود.
در سری مقالات آموزش سئو مبتدی تلاش میشود اصول و مبانی سئو به ساده ترین زبان ممکن و به صورت کامل در اختیار افرادی که به تازگی با مفهوم سئو آشنا شده اند قرار داده شود.

شاخص های کلیدی عملکرد، معیارهایی عینی و قابل لمس هستند که درصد موفقیت شما در کمپین ها و فعالیت های ش ...

رقابت کردن برای این افراد لذت بخش است، زیرا باید به طور مداوم رقبای خود را رصد کرده و سطح خود را در قیاس با آنها قرار دهند.

شما هم با توجه به موضوع و بخش‌بندی‌های متن‌تان باید ساختاری متناسب را ایجاد کنید و عنوان‌های هر بخش را با تگ‌های جدا کنید.

بنابراین اگر الگوریتم‌های گوگل را برای سئو در نظر گرفته باشید، سایت شما همیشه بالا می‌ماند اما اگر الگوریتم‌ها را دور زده باشید، با یک آپدیت گوگل ممکن است از لیست نتایج صفحات اول گوگل محو شوید.

رنگ سبز نشان‌دهندۀ وضعیت خوب است، رنگ نارنجی بیانگیر این است که این بخش نیاز به بهبود دارد و رنگ قرمز نشان می‌دهد که روی این بخش اصلاً کار نشده. با کلیک روی هر بخش راهکارهایی به شما داده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

منظور از سئوی کلاه سفید تکنیک‌هایی است که بر اساس قوانین تعیین شده توسط موتورهای جستجو انجام شده و باعث می‌شوند رتبۀ سایت به‌طور طبیعی در صفحه نتایج گوگل ترفیع پیدا کند.

عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست. یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل به رفتارهای کاربران توجه می‌کنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما رو بهتر می‌کنه.

واقعیت این است که هرگونه فعالیتی که ما در سایتمان انجام می‌دهیم در انتها قرار است به توسعه کسب و اينجا کليک کنيد کارمان منتهی شود. هدف از بهینه سازی سایت این نیست که تنها ورودی‌های سایت خود را افزایش دهیم بلکه هدف این است که با این کار ورودی‌های ارزشمند را به سایت خود هدایت کنیم که در نهایت به فروش کلی سایت ما در مرور زمان کمک می‌کند.

در صورتی که مورد خشم پاندا قرار گرفتید و جریمه شدید، با اصلاح و به‌روزرسانی صفحات ضعیفتان می‌توانید شانس این را داشته باشید که جایگاه قبلی‌تان را پس بگیرید.

واقعا ازتون ممنونم چون این مطالب رو معمولا به طور رایگان نمیشد به دست آورد.

اگر جزو افرادی هستید که رتبۀ سایتشان را با لینک‌سازی اسپم از دست داده‌اند نگران نباشید؛ همیشه راه بازگشتی هست!

رتبۀ الکسا از آن جهت اهمیت دارد که بسیاری از مردم برای تصمیم‌گیری در مورد خوب یا بد بودن یک وب‌سایت به رتبۀ الکسا نگاه می‌کنند!

در اینجاست که مفهوم سئوی کلاه سیاه، سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه خاکستری مطرح می‌شود تا با دانستن آن‌ها بتوانید روش‌های بهتری را برای پیاده‌سازی سئوی سایتتان انتخاب کنید.

Report this wiki page