اسرار طراحی فروشگاه - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

قوانین و مقررات

امروزه دستگاه‌های موبایل بیش از نیمی از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص می‌دهند و ما به عنوان طراح وبسایت باید سایت‌های خودمان را با این دستگاه‌های کوچک تطبیق دهیم برای این که بتوانیم طراحی وبسایت خود را با موبایل تطبیق دهیم دو راهکار داریم یکی طراحی ریسپانسیو و دیگری طراحی اداپتیو.

همچنین با طراحی فروشگاه اینترنتی چند زیانه شما میتوانید به ورود به بازارهای دیگر کشور چشم داشته باشید و محصولاتتان را با صادرات آنها جهانی کنید.

در گام دوم لازم است مخاطب سایت خود را بشناسید، شما کدام دسته از افراد را مخاطب سایت خود قرار میدهید؟ پاسخ به این سوال در زمینه طراحی ظاهری سایت به شما کمک کند و امکانات را متناسب با نیاز مخاطب در وب سایت قرار میدهید.

در زمان انتخاب هاست وب سایت پارامترهایی باید در نظر گرفته شود. پارامترهایی مثل سیستم عامل هاست، میزان حجم مصرفی، پهنای باند، شرکتی که هاست را از آن خریداری می کنید جز مواردی هستند که بهتر است ابتدا طراحی وب سایت خود را تعیین کنید و سپس هاست را تهیه کنید.

کاسپید طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی فروشگاه اینترنتی امروز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی یک ضرورت برای کسب و کارها است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

طی سال های اخیر و شرایط موجود در دنیا به دلیل بیماری کرونا، تجربه ثابت کرد، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند. همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و .

پروژه طراحی سایت فروشگاهی (وردپرس

برای ساخت فروشگاه در وردپرس یا هر پلتفرم دیگری نیاز به انتخاب نام برند برای فروشگاه آنلاین دارید و این انتخاب نام بسیار مهم است. برند در اصل نام فروشگاه آنلاین شماست و معمولاً باید با نام دامنه شما نیز مطابقت داشته باشد. اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین موفق ایجاد کنید، بهتر است یک نام دامنه کليک کنيد متناسب با نام تجاری فروشگاه آنلاین خود انتخاب و خریداری کنید.

منظور از ریتم تکرار عناصر مهم در صفحه اصلی است تا شما بتوانید در سایت خود انسجام ایجاد کنید. به طور مثال شما می‌توانید با یک کار ساده مانند استفاده از لوگویتان در تمام مطالب و یا استفاده از یک فونت یک دست، یک ریتم یکدست ایجاد کنید که همین یکپارچه بودن باعث می‌شود تا مخاطبتان خیلی راحت از وبسایت شما استفاده کند و از شلوغی و گمراهی آنها جلوگیری کنید.

المان‌های بصری یک سایت به اندازه بقیه المان‌های فنی و تکنیکال دیگر اهمیت دارند از رنگ بندی گرفته تا فونت همه در کنار هم قرار می‌گیرند تا یک تجربه کاربری خوب را برای مخاطبان رقم بزنند.

.. مواردی هستند که با توجه به زمان و انرژی که برای پیاده سازی آنها صرف میشود در قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی تاثیر خواهند داشت.

برای قدم برداشتن در این مسیر لازم است تا این مسیر شغلی را به خوبی بشناسید، مزایا و معایب و حتی چالش های آن را بشناسید سپس در این مسیر قدم بردارید.

بعد از اینکه صفحه‌ی وبی طراحی شد برای پویاتر شدن آن به این زبان نیازمندیم.برای مثال اگر بخواهیم صفحه‌‌ای دارای انیمیشنی باشد یا منوی کشویی داشته باشیم از این زبان استفاده می‌کنیم. شروع یادگیری جاوا اسکریپت

Report this wiki page